Search   Contact      

 

     

management

management goeroes

toelichting op goeroes

management jargon

management tools

top 100 literatuur

anti goeroe tips

management consult

consultants

thinkers 50

managementboek.nl


economie

economen jargon

bronnen

eConomics

Nobelprijs economie

topeconomen

top 40 economen

literatuur economie

links eConomics

 

 

 

 

Philip Kotler

Kotler is Professor of Marketing aan de J.L Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University. Hij heeft economie gestudeerd en postdoctorale studies gedaan in wiskunde en gedragswetenschappen.

Kotler heeft het marketingvak in de vingers gezien de differentiatie in de marketingboeken die hij geschreven heeft. Op veel universiteiten en opleidingen worden zijn boeken gebruikt. Zijn boeken zijn in een groot aantal talen vertaald.

Meer dan 70 artukelen van zijn hand zijn verschenen in the Harvard Business Review, Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Management Science, Journal of Business Strategy.

Literatuur

Marketing Management:
Analysis, Planning and Control
Englewood Cliffs, 1967

Marketing for Nonprofit Organizations

Principles of Marketing
Englewood Cliffs, 1980

Marketing Model Building
A decision Making Approach

Marketing Management
A reader

Creating Social change

Simulation in the social and administrative sciences

 

 

 

 

 

 

 
_________________________________________________________

floor management netwerk

floor
(e) info@floor.nl
copyright © 1994-2018 floor